Hit Song 2024
The original directing team of "The Treasured Voice" passionately creates a music variety show masterpiece titled "Hit Song 2024." Under the banner of music, it seeks to discover the year's singer-songwriters, connects the music industry chain, and ushers in a new era of music variety shows.