A Vow in the Dark
Three hundred years ago, the Celestial Maiden Jin Li sealed away the Demon Lord Jie Chuan. Three centuries later, a young celestial beast, Jinli, accidentally breaks the seal. Drawn into the demon realm for her ability to absorb his magic, they are locked in a cycle of conflict and attraction. But when the truth emerges—that Jinli carries the fragmented soul of Celestial Maiden Jin Li—their fragile bond is tested by love, betrayal, and the echoes of an ancient feud.