The Degenerate-Drawing Jiang Hu S7
The situation in Mobei appears calm on the surface, but in reality, undercurrents are surging. Queen Shuliduo is planning a grand assembly, while Bu Liang Shuai has led a group of Bu Liang Ren to Mobei to investigate its movements. During this time, the Four Great Corpse Ancestors, led by the surrendered minister, have also arrived in Mobei and opened an antique soup shop. Meanwhile, a mysterious murderer has thrown the people into panic. Various forces harbor their own intentions...