Yogiri Takatou and Tomochika Dannoura are summoned to another world but lack powers. When a dragon attacks, Yogiri discovers his ability to instantly kill with a single word, “Die.” With this power, they embark on a journey to return home, facing powerful foes who can’t match his ability.