It Starts With A Mountain S1
At the beginning of a cottage with two populations (military division, groom), the strongest cottage will be built. He traveled to troubled times and owned a cottage that was about to break up. In the face of this killing and troubled times, do you plan to grab money, food, and the lady to be a king of Xiao Yaoshan, or do you want to splash out the blood of this man, fight against the heroes of the world, fight a famous ancient and modern, and ask: "Princes and generals, it's better to have a kind of it!"