What If
The story of two boys "Peach" and "Smart" who are neighbor. They take care of each other since they were young. They have special feelings for each other but chose to keep it with themselves because they not sure that it is true or not. Once when Peach attended in to university, they started separate. Peach has his new community, new friends and girls. The gap between them makes Smart understand his feeling toward Peach. He decided to do the exam for attending the same university as Peach. Also make their dream about being singers.