Phoenix's Homecoming
Once the most powerful princess in the realm, she was betrayed by her beloved tutor and her own imperial brother, and perished in flames. Reborn from the ashes, she now sees her former white moonlight, the revered tutor, bowing at her feet, while the prince of a rival nation serves as her hidden blade. Though the Empress sees her as a destined rival, what she intends to reclaim is far more than the throne! If love was once her chessboard, now power is her game. In the raging tide of love and vengeance, a crown awaits its true sovereign.