Once Upon A Dream
Orphaned at a young age, Shen Qingtang was taken in by the Pei family and became the adopted sister of the heir, Pei Congzhi. Over the years, she endured mistreatment and oppression, while the only person she could rely on, Pei Congzhi, remained a dangerous and unpredictable figure. Crushed by the weight of the Pei Manor, she decided to escape her perilous fate.