Police Affairs
Dong Zheng lost his partner. He was then transferred to Zhuanshan police station as a trainer by his superior. He found out that a criminal syndicate run by the Li family were related to his partner’s death. Through many hardships, Dong Zheng finally got the evidence, knocked down the whole syndicate and the people behind it.