This is a highly anticipated sequel series! Follow the evolving love story of Arthit and Kongpob as they navigate life through changing roles and circumstances from a college freshman to a senior hazer, and from a senior hazer to a newcomer in the workplace. How will their relationship continue to grow? Don’t miss Sotus S The Series.