Shameless Lover
Shen Zhili seeks a rare herb to revive her master using an ancient remedy, but Su Chenche's arrival pulls her into a time loop. Shen discovers that whenever Su dies, time rewinds. To successfully find the herb, they set out together, facing both harmony and misunderstandings, with a mysterious figure guiding them from the shadows. Can they solve the mystery of time and find the elusive herb?