Karma of Love
In her previous life, Suzuki Natsuki — a love-blinded heiress — was tricked by her boyfriend, which cost her her entire family fortune, and was ultimately murdered.
After being reborn, she resolves to take revenge on everyone who once bullied and wronged her.
During her quest for vengeance, Natsuki discovers that the dispatch intern who had been silently protecting her is actually a CEO hiding his true identity.