"Who Are You, My Lady"
The younger sister from a wealthy family deeply loved her husband. Little did she know, her husband coveted her inheritance. Collaborating with his mistress, he callously pushed her off a cliff. When her twin sister returned, she sought vengeance on behalf of her sister. However, the younger sister's survival, marked by amnesia and a new face, changed everything. Will her reappearance thwart her sister's revenge? Will they recognize each other?