Miss Buyer
Ding Yike, a girl in her 30s, lost her job and her boyfriend at the same time. In order to get her boyfriend back and prove herself, she became a novice fashion buyer by accident because of a reality show focused on the workplace. Ding Yike got to know Zhao Moyuan who was an elite in the fashion circle in a conflict and worked together with him later. Zhao Moyuan helped Ding Yike to get familiar with the fashion world quickly and Ding Yike solved workplace crises many times with her incredible memory and hard work. After going through the test of work and love, the two young people finally found their career orientation. Ding Yike grew strong and independent and became a capable fashion buyer from a green hand.