Happiness Trio SS2 Season 2
Three couples, Zhang Guoli & Deng Jie, Ivy Chen & Hsu Fu-hsiang, and Lang Lang & Gina, will spend leisure time with each other in a distraction-free environment. The show truly records the life state of the couples and naturally demonstrates their happiness.