Vengeance
Qi Dengxian once lived a life detached from worldly struggles, guarding Youdu Prison, where countless formidable figures were confined. However, after being publicly dumped by his fiancée—Qiao Qiumeng, the world-renowned War Goddess—the gears of his fate begin to turn. Leaving the prison behind, Qi Dengxian steps into the city and, with his extraordinary abilities, stirs up a storm, revealing himself as an unparalleled and mighty dragon.