Bottom Power Struggles
In the capital, the renowned gynecologist Meng Erniang meets a tragic end, leading her daughter Meng Xuezhao to enter the palace to seek justice. Over five years, she devises a plan to expose the crimes of the favored concubine. With her intelligence and beauty, Meng Xuezhao wins the emperor's favor, defeats the malicious concubine, ultimately uncovers the truth, and becomes the empress. She brings fairness to the harem, helps the common people live in peace and prosperity, and spreads justice and positive energy.