Wei Qing, President of Yunma group and Zhou Shi broke up with each other because of the crisis of trust. 2 years later, Zhou Shi returned to Wei Qing's world but she was totally different from the past. In order to get back Zhou Shi back, Wei Qing did everything and tried his best. They finally be with each other after being through all the difficulties and misunderstandings. At the same time, Zhou Shi's two best friends also find their true loves.