Huang Shenlin Wei and his party went to Mangshan to look for news in order to save the newspaper that was about to close down, but they met a giant poisonous snake raised by Aunt Mei. During this period, members of the newspaper office were attacked several times and were rescued by the mysterious man Qian Yi at the time of crisis. However, under the threat of poisonous snakes, they were finally trapped in the foggy forest where they could not walk out. Huang Shen led everyone to overcome difficulties in countless dangers, but the team was scattered and everyone had their own selfishness. Several team members who acted alone for their own selfish desires also took the consequences one after another. In order to survive, Huang Shen finally decided to fight back, but she was stopped by Aunt Mei and failed. At the last critical moment, a mysterious old man controlled the legendary mountain forest guardian god Teng She to appear with the sound of the flute. Teng She fought with the poisonous snake, but she almost died. At this time, it began to rain in the mountains, lightning flashed and thundered, and the snake revived in the lightning sparks and lightning, killing the poisonous snake. Finally, the mysterious old man took Huang Shenlin Wei and left the mountain forest.