The Missing Half
Su Yan was a girl who seems to be lively and cheerful, but in fact is a little shy inside her heart and don't want to open up her heart to others. She had many misunderstandings and contradictions with her family and friends. Under the care of her boyfriend Lu Jinyu, she decided to uncover all the hidden truths to friends and relatives by mailing before got married. This letter also opened up the memories of the youthful past, but a car accident was coming unexpectedly at this time...