The Fallen Lady Returns
Brutally murdered by the Zhous in her past life, Marchioness Ding'an Zhang Xiyin miraculously reincarnates! Bent on revenge against her husband, Marquis Ding'an Zhou Yihong, and his secondary wife, Li Yuewan, Zhang Xiyin takes the initiative to approach Prince Ji, Duan Jianli, allying for mutual benefit. Yet, through a series of encounters, unexpected sparks ignite between them, transforming their purely transactional relationship into something far deeper.