Love is Phantom
A love story begins when Hirasawa Momoko, the cafe clerk at a hotel, meets a stranger on the hotel's observation deck. Even though they have just met, they repeatedly kiss. The next day, Momoko is unable to forget about it and learns that the man was Hase Kei, the elite hotelier who works at the same hotel and is too "perfect" for her.