Writer Mu Xiaoxi accidentally slipped into her novel and completed ten tasks before returning. She thought it was a sure thing, but she didn't know that Qin Chuan, the male protagonist, gained the ability to hear Mu Xiaoxi's heartfelt wishes. When the male protagonist can also predict the plot, the direction of the story has undergone earth-shaking changes, and the fate of the two is closely intertwined.