Blossoms Shanghai
Set against the backdrop of massive economic growth in the 1990s, it follows A Bao, a self-made millionaire and his journey from being a young opportunist with a troubled past to accumulating dazzling wealth in the city of Shanghai. It also follows his entanglement with four women who represent the pursuits of his life: adventure, honour, love and innocence.