Spring Fever
Starting with the corruption case in Ningzhou, this story follows Ye Qinglan, the daughter of a disgraced official now enslaved after her family's downfall, and Shen Que, the young lord of Xuan Manor who operates in secrecy to investigate the truth. Together, they embark on a thrilling journey to unravel a dangerous conspiracy.