Two Days With You
This is a brand-new documentary variety show about "emotional travel". Stories will happen in the beautiful Yunnan: Tengchong, Dali, Shaxi and Shangri-La. Four groups will attend here: Zhang Xinyi & Justin Yuan, Dany Lee & Shen Mengchen, Yang Lixin & Yang Le, Pax Congo and his DayDream Syndrome team. Four expeditions and four unknown trips are about to begin!