Dear X Who Doesn't Love Me
Seo Hee-Soo is a university student and she wants to become a song lyricist. She has never had a boyfriend in her life and her self-esteem is almost zero. She happens to find a mysterious lyrics notebook that makes love come true for the writer. Her best friend Jung Shi-Ho is the only one who knows about Seo Hee-Soo’s lyrics notebook. Seo Hee-Soo soon gets involved with different men.