My School President
"Tinn" (Gemini-Norawit) is a perfect 12th-grade student body president who is gorgeous, intellectual, athletic, has a mother who works as the school principal, and is everyone's favorite. “Tinn” has a dream. He wants “to be with someone before finishing high school.” It might sound simple for everyone else but, for Tinn, “this is nearly mission impossible!!” The first obstacle is that Tinn's crush is "Gun" (Fourth-Nattawat), the head of the music club and the main singer of the "Chinzilla" band, which has a strict rule that says "band members are not allowed to date until the Hot Wave Music Contest is over. Though it’s tough, there’s nothing “Tinn” can’t do. A year from now, he will do anything in his power as student body president to help "Gun" win the Hot Wave Music Contest, hoping that "Gun" will appreciate his effort and finally proclaim, "...My boyfriend is the school president..."