Flower of Evil
Baek Hee Sung appears the ideal husband. A hard-working craftsman, his metal-work studio has been successful enough to provide a good life for his wife and daughter. Equally comfortable working around the house or in his workshop, Hee Sung easily fulfills his roles of father, husband, business owner, and craftsman. But this perfect exterior hides some very dark secrets, secrets he would rather his detective wife, Cha Ji Won, never uncovers.