Geri's Story
Dinda got her world turned upside down after her corrupt father got detained. In the shadow of her father's crime, Dinda lost everything and got bullied. To save her skin, she swallowed her pride and asked Geri, a cold rebellious boy and her nemesis, to be her boyfriend. As Geri agrees, the chain of events that follow push them into feelings they never had before.