Zhang Yimeng, who lives in the present day, is convinced that she is a princess who has travelled from the ancient state of Xi, and she tries by all means to return to the past. An unexpected faint brings her back to the ancient state, where everything feels familiar yet strange. However, this is actually a treatment planned for her by her father and psychiatrist Jingcheng! What is fiction and what is reality? The twists and turns will make you surprised.