Way Back Into Love
It tells a two-way crush and unending love story in adolescences. The hero and heroine met again after a lapse of seven years, and finally confirmed their affections for each other and solved the crisis of career and emotion together after a series of misunderstandings. Their unfinished story of regret in their adolescences welcomes a perfect happy ending.