The Full-time Wife Escapist
25-year-old Moriyama Mikuri graduated but had no job offers. She became a temporary employee but was even laid off. So while she is taking a break right now, Mikuri feels unwanted and displaced. She starts work as a housekeeper for bachelor Tsuzaki Hiramasa by chance. One day, he proposes a contract marriage to her. The two of them get married in secret, but will their married life work out?