The Swords S2
After the Li Zhu Grotto-Heaven collapses, Chen Ping’an takes on a great responsibility to escort Li Baoping and the others to Great Sui to study. Their journey is extremely dangerous, with enemies and supernatural threats along the way, but they receive help from the mysterious swordsman A Liang and other powerful figures. Traveling far and fighting countless battles, the young man grows stronger while learning the weight of responsibility.