Once Upon a Bite
Based on the latest food topic, in each episode, it invites two gastronomes as “Flavor Master” and “Flavor Researcher” as well as a star guest as “Flavor Tester” to the unique experiment kitchen. They will talk about up-to-date and funny knowledge about food, try various cuisines, analyze food materials, share food stories and explore food culture. With food as experiment object, one famous cook will be invited to make delicious food, satisfying the stomach and curiosity of the guests.