The Reincarnated Lovers
On the day of her wedding, Tang Wanwan was murdered by her groom, Xiao Xuanyi. With hatred, Tang Wanwan found the opportunity to kill Xiao Xuanyi and then chose to kill herself, but she accidentally returned to three years ago. But what she didn't know was that Xiao Xuanyi in this life also had the memories of his previous life. The two of them were reborn at the same time, and an extremely sadistic love affair unfolds...