The Forbidden Bloom
A successful celebrity and heiress has her perfect life with her husband shaken by the appearance of a woman claiming to be his mistress. This woman reveals a past tragedy involving the protagonist, seeking revenge and trying to destroy her life. As the protagonist fights back with increasingly extreme actions, she risks losing everything, while her husband's growing attraction to the mistress leads to the breakdown of their marriage.