Chicago Typewriter
This drama follows the lives of two men and a woman through two eras: one during the 1930s Japanese occupation of Korea and the other in the 21st century. The intricately woven story of the characters unfolds to reveal strange mirroring connections between the time periods as well as possibilities for past lives to be redeemed or improved in the modern world. This story depicts Korea and the friendship between the three beautifully through different times.