Song of Altai
The Song of Altay is a compilation of five short films: Gulnazar's Pillow, The Promise of the Wind, Lush Green at Farewell, I Was Young Back Then, and Alia's Jirbala. Linked by profound emotions, these stories showcase the unique culture and landscapes of the Altay region, as well as the spirit of unity, mutual support, and harmonious coexistence among its diverse ethnic groups.