Serial Homicide
The tranquility of Luzhou City is shattered by a series of murders disguised as "punishing the wicked and promoting the good." The public security authorities have formed the "909 Task Force" to investigate the case. After going through numerous difficulties, the task force gradually unveils the shocking truth behind the "Erinyes" murder and revenge plan.