Ko Dong Man, a high school Taekwondo champion who is now pursuing a career in the UFC, and Choi Ae Ra, a dynamic girl whose desire is to become a famous announcer, have been best friends since childhood. Now, they have to confront the change in their feelings towards each other as well as overcome difficulties to make their dreams come true.