Mafia The Series: Guns & Freaks
Beam, a regular university student, found himself in the middle of Mafia war after finding out that his recently passed away father, Rachen, was the head of Nemesis, the most powerful crime organization in the country. Complicating matters further is when Rachen's personal bodyguard, the world's best assassin, THE WORLD CLASS hacker, and an ex-mercenary came to Beam's house in order to protect him from their enemies. With different backgrounds and goals, THE GANG twisted Beam's life in the most unimaginable way. One only wanted to protect Beam. Another one wanted Beam to follow the footstep of his father to become the leader of NEMESIS. As time want by, the gang and Beam started to develop bonds. A relationship between brothers, sisters, or even the feeling of being parent and child. Even a heartless assassin started to develop the feeling of love.