Echoes of Love
Modern beauty blogger Song Zhiyun unexpectedly crosses over and becomes Liu Ruyan, a Song Dynasty courtesan. She finds herself caught up in a shocking conspiracy. To uncover the truth, she goes undercover at Huanyue Pavilion and joins forces with a calculating young lord, uncovering a shocking secret along the way!