Han Xingyue, a senior executive, chose to resign and became a full-time housewife for her child. But she found that her husband, Ding Bo, cheated on her and transferred the property. She gave everything to her family, and it turned out so bad. Therefore, she didn't want to put up with it and used her wisdom as a senior executive to battle with Ding Bo. It was a battle of wits and courage. She made a self-refinement and turned the table, finding a new direction for housewives to balance family and career.