Stellar Transformation S2
After the war, Qin Yu survived a catastrophe, and was accidentally teleported to Leishanju with Xiao Hei. After relying on meteor tears to repair his body, through the guidance of Leishanju's intelligent butler Xiaoxing, he learned about Leishanju and Lei Wei past, a monk from another world. Qin Yu was greatly touched, determined to worship Lei Wei as his master, and practiced "Star Transformation" created by Lei Wei, striving to cultivate his external skills to the innate limit. And thrillingly both survived the four or nine days of calamity. The two brothers who had survived the catastrophe prepared to return to the Qianlong Continent to report safety and help their father and brother achieve great things after some rectification.