The Autumn Ballad
The story of a witty young girl named Qiu Yan and a cold-faced duke named Liang Yi, who goes from battling each other with wits and boldness to understanding and accompanying each other. Qiu Yan is the least favored eldest daughter of the Qiu Manor. She managed to reap happiness step by step relying on her own efforts and wisdom.