The Promised Neverland S2
Despite venturing into the treacherous wilderness, the children remain optimistic due to their possession of books written by William Minerva. Coded within his books are messages detailing the world outside the farm—information that can help them survive with the limited resources they have. But when their pursuers draw near, the children soon encounter their most dreadful situation yet.