After three years at a soul-crushing job, 24-year-old Akira Tendo is burnt out, and his crush, Saori, ignores him. When a zombie apocalypse hits, Akira realizes he no longer has to work. Freed from his nightmare job, he begins checking off his bucket list and embracing life anew!