"Girls, Let's Defy Fate"
Two girls, Cai Xiao'ai, who is battling a terminal illness, and Gu Eun Zhao, a cold and distant girl, come together despite their fates. As they struggle with life's challenges, friendship, family, love, and their future, a hidden conspiracy begins to unravel around them.