Love is Always Online
Entrepreneur Jiang Anlan enters a virtual game in search of his first love, Yao Yuan, launching a heartfelt pursuit that eventually brings them back together in the real world. As they prepare for their wedding, an old family feud resurfaces, putting their relationship to the test. Through misunderstandings, heartbreak, and even illness, the couple endures every trial and finally reconciling and achieving their destined happy ending.